woensdag 16 mei 2012

Hoe wonderlijk

Hoe sommige dingen ineens weer de goeie kant op kunnen gaan.
Ik zag het totaal niet meer zitten wat mijn huis betreft.
Maar ik heb ineens heel sterk het gevoel dat het met hele piepkleine stapjes de goeie kant op gaat.
Een paar dagen geleden had ik al m'n voorste raam gelapt wat me ineens veel beter afging dan voorheen.
En vandaag had ik ineens weer zo'n rare gedachte in m'n hoofd dat ik de stofzuiger eens aan moest zetten omdat die het ineens weer deed.
Nou ja, mezelf kennende heb ik dat maar gedaan omdat het vaak klopt als ik zo'n gedachte krijg.
En wonderwel, de stofzuiger die totaal niets meer deed zoog weer volop.
Tsja...hoe raar kan het leven lopen.
Maar ik ben er blij mee!
Hele kleine stapjes zijn het, veelal alleen nog maar in m'n hoofd, maar ik heb het gevoel dat ik ook op dit vlak eindelijk weer vooruit ga.
En het bewijst maar weer eens waarom ik het leven zo de moeite waard vind.
Die kleine bijzondere dingetjes die zomaar ineens gebeuren als je het niet verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten