dinsdag 15 mei 2012

Bah bah bah!

Ik word helemaal kierewiet van het niets doen.
Ik heb zo'n beetje alle hobby's van de wereld al gedaan (is natuurlijk zwaar overdreven, hihi), en wil nu wel eens iets anders gaan doen.
Het liefst wil ik een studie doen, want ik heb gewoon behoefte aan uitdaging in mijn leven.
IK ben erg leergierig, en wil daar gewoon iets mee doen.
Maar de ellende is dat alles altijd geld moet kosten, en dat heb ik dus weer niet.
En daar baal ik soms bestwel van.
Want hoe kan ik mezelf ontwikkelen als ik geen geld heb voor een studie.
Ja, ik weet wel dat er genoeg andere manieren zijn om mezelf te ontwikkelen, maar ik wil gewoon een echte cursus of studie doen.
Maar wel een thuisstudie zodat ik het wel in mijn eigen tempo kan doen.
Maar goed, ik moet maar eens gaan brainstormen over hoe ik dat moet gaan aanpakken, en wie weet krijg ik nog een slim idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten