zondag 27 mei 2012

Ik schrijf het 1 keer van me af...

En daarna wil ik het er niet meer over hebben.
Ik heb vandaag het contact met mijn dochter en haar gezin verbroken.
Mensen die mij langer kennen zullen misschien denken dat dat toch niet zo lang zal duren, maar dit keer dus wel!
Ik zal niet zeggen dat het nooit meer goed zal komen, maar ze moeten nu eerst maar eens inzien wat er werkelijk aan de hand is.
Intussen heb ik geen zin meer om voortdurend oneerlijk behandeld en gekwetst te worden.
Want dat heb ik volgens mij echt niet verdiend.
Ik heb ze ook totaal geen verwijten naar het hoofd gegooid of wat dan ook, want ik heb absoluut geen zin in ruzie.
Ik ben verder ook niet boos, maar wel ernstig teleurgesteld en verdrietig.
Het ergste vind ik dat mijn kleindochter in mijn ogen toch in zekere zin beschadigd word omdat ze een heel verkeerd voorbeeld krijgt van familiebanden.
Want het kan toch niet goed zijn dat ze de ene keer beppe (of andere familieleden) wel mag zien en de andere keer weer niet.
En ze hoort ook heus wel dat de desbetreffende familieleden waar haar ouders gedoe mee hebben zwart worden gemaakt bij andere familieleden.
Het kind is 4 jaar en behoorlijk slim voor haar leeftijd, dus daar pikt ze echt wel iets van op lijkt mij.
Dus, vandaar dat ik maar afstand van ze neem.
Het is gewoon teveel, en ik heb het niet verdiend zo behandeld te worden.
Ik hoop dat ze ooit wijzer worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten