maandag 8 oktober 2012

Wat een ellende allemaal weer...

Ik vraag me steeds vaker af of ik ooit nog eens rust krijg in mijn leven.
Ik ben zo verschrikkelijk moe van al die toestanden elke keer.
Nu weer zou ik mijn weekgeld pinnen, en blijkt dat er weer minder op staat dan anders.
En ik heb al zo weinig...
Ik heb sinds kort alweer een nieuwe bewindvoeder, en het lijkt wel of elke bewindvoerder binnen deze bewindvoering het anders doet.
Ik heb al zo vaak met de vuist op tafel geslagen, maar het helpt gewoon niet.
De laatste tijd heb ik amper energie meer (nog minder dan anders), en ik val ontzettend af.
Ik denk dat dat gewoon komt door alle stress die ik maar steeds heb.
Ik merk gewoon dat ik nu toch echt "op" ben.
Een burnout komt volgens mij alleen voor bij mensen die veel te hard werken, maar je kunt het bij mij vergelijken met een burnout denk ik.
In mijn hoofd blijf ik wel doorzetten, ik geef de moed niet zomaar op.
Maar mijn lichaam begint wel steeds meer te protesteren.
Ik weet echt niet hoe lang ik dit nog volhoud.
Er moet nu toch echt iets positiefs gebeuren denk ik.
Nou ja, maar weer afwachten hoe dit weer verder zal gaan...
Het liefst zou ik een poosje op een onbewoond eiland willen zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten