dinsdag 9 oktober 2012

Dag lief vriendinnetje...

Vier jaar geleden ben je bij ons gekomen
Je was ons zonnetje in huis
Je hebt heel wat meegemaakt in je leventje
Maar ondanks alles bleef je ons overladen met je liefde
Je was vriendjes met ieder mens en dier
Twee jaar geleden had iedereen je bijna opgegeven
Je kreeg een grote nare tumor
Maar jij straalde zoveel kracht en levenlust uit
Hoe kon ik jou, dapper sterk meissie nu al laten gaan
Ik heb jou de keus gegeven
Zou je bij ons blijven of was het genoeg
Je werd met succes geopereerd
En we hebben nog twee jaar van jou liefde mogen genieten
Maar vandaag besloot ik dat ik voor jou moest kiezen
Je geest was nog sterk maar je lichaam was op
Ik heb je laten gaan...
En nu lig je in een mooi grafje naast je vriendinnetje Cindy
Bij je vorige bazinnetje in de tuin
En kan ik je iedere dag komen bezoeken als ik wil
Zo ben je toch nog een beetje bij me
En in mijn hart heb je het allermooiste plekje
Dag lief vriendinnetje...
 
 


2 opmerkingen:

  1. mooi stukje riemie vind echt heel erg goed van je dat je dat besloten heb ook al is het het moeilijkste wat er is xxx sterkte xxx lorry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je.
    Ik zou ook niet willen dat dat lieve moppie nog had moeten lijden.
    Ze heeft ons zoveel moois gegeven, en ze heeft haar rust nu dubbel en dwars verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen