zondag 14 oktober 2012

Ik ga dit laten lukken!

Ik bruis regelmatig van de ideëen, en had dus een paar dagen terug ook weer een bruisend idee.
En ik heb besloten dit te laten lukken!
Ik zal eerst eens vertellen wat mijn bruisende idee eigenlijk is.

Het heeft zelfs al een naam: Hulppunt "Lucky Baby".

Ik wil pakketten babyspullen gaan samenstellen.
Deze pakketten wil ik dan gaan aanbieden aan mensen die een baby verwachten, maar op dat moment niet de financiële middelen hebben om alles zelf aan te schaffen.
Uiteraard is het de bedoeling dat ik de spullen zelf ook gratis krijg, en ik heb dan ook her en der al wat oproepjes geplaatst.
Ook ben ik een website aan het opzetten, en is er een Facebookpagina aangemaakt.
Ik heb nog nooit zoiets gedaan, maar ik ga het gewoon proberen.
En wie niet waagt, wie niet wint toch?
Dus, dat is waar ik mij de aankomende winter maar eens mee bezig ga houden.

Voor meer info kun je kijken op mijn website (nog in de maak), en mijn Facebookpagina:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten