maandag 24 september 2012

Nog 1 keer dan

Nog 1 keer een schrijfseltje over HEBECA.
Gisteren was de laatste voorstelling.
Jammer dat het alweer voorbij is, maar ooit moet er een einde aan komen zoals aan alles toch?
En ik zal er vast nog heel lang van nagenieten.
Want wat heb ik ontzettend genoten van alles wat ik de laatste weken heb meegemaakt.
Het maken van het rekwisiet voor Broccoli, het meehelpen met allerlei dingetjes, en natuurlijk de schitterende voorstelling die ik maar liefst 3 keer heb gezien.
Er komt wat bij kijken, bij zo'n openluchtspel zeg!
Maar wat was het geweldig dat alles zo goed is verlopen. 
En ook de weergoden hebben supergoed hun best gedaan!
Zo mooi om te zien hoe enthousiast Dirk was, en dat de acteurs daardoor ook werden aangestoken.
En wat zijn ze leuk, die Friese acteurs!
Dat de acteurs Fries waren, was goed te merken.
Als ze hun kostuum aanhadden, en waren gesminkt kwamen ze gewoon door de weilanden aangelopen naar het toneel.
Daaraan zie je maar weer dat een Fries niet zo snel bang is voor vieze/natte voeten, hihi.
Tsja...ik geloof dat ik nog uren door kan gaan, maar ik geloof dat jullie nu wel eens weten hoe ik ervan genoten heb.
Ik zeg dus nog eenmaal: dank aan iedereen die mij heeft laten meegenieten van al dit moois!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten