maandag 27 mei 2013

Nee, ik kan het gewoon niet

Tsja...Ik heb het nu een paar dagen geprobeerd, maar ik kan het gewoon niet.
Ik kan me niet stil houden, omdat anderen zich misschien aan mijn schrijfsels (bv op Facebook) storen.
Ik raak helemaal gefrustreerd als ik niet mezelf kan zijn.
Ik ben gewoon mezelf met al mijn leuke en minder leuke kanten.
En ik begrijp best dat er misschien mensen zijn die zich aan mij storen, of die op mij afknappen, maar dan lezen ze maar niet wat ik schrijf.
Als ik niet meer mezelf kan/mag zijn ben ik niet gelukkig.
En het is toch ook niet mogelijk om het al die miljarden mensen op deze aardbol naar de zin te maken.
Dus lieve mensen, ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar ik blijf toch liever maar gewoon mezelf.
Als ik mensen respectloos behandel, of kwets mag je mij daar rustig op aanspreken, maar voor de rest zeg en schrijf ik wat ik wil.
Zo ben ik nu eenmaal...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten