zondag 5 mei 2013

Nieuwe fase in mijn leven

Jarenlang heb ik maar weinig mensen om me heen gehad.
Dat vond ik ook helemaal niet erg omdat ik gewoon heel veel tijd nodig had om aan mezelf te werken.
Maar nu ik eindelijk rust krijg in mijn leven, merk ik dat mijn wereldje op het gebied van sociale contacten toch wel heel erg klein is.
Dus, ik denk dat het nu tijd wordt om daar eens iets mee te gaan doen.
Maar hoe?
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat aan moet pakken.
Ik zit veel thuis, en nieuwe vrienden komen niet zomaar aanbellen helaas.
Ja, ik weet het, misschien moet ik zelf meer de deur uitgaan.
Dat wil ik ook wel, maar waar naartoe (ja sorry, dan moet ik het toch weer zeggen...)zonder geld en vervoer?
Maar goed, ik sta natuurlijk altijd open voor tips.
Ik merk aan mezelf dat ik het leuk vind om te filosoferen, en boeiende diepzinnige gesprekken te voeren.
Helaas houdt lang niet iedereen daarvan.
Dus, dan moet je maar de mazzel hebben om vrienden te vinden die daar wel van houden.
Maar ik denk dat ik dit gewoon ook de tijd moet geven.
Als het zo moet zijn, komen deze mensen ook vanzelf wel op mijn pad denk ik. 
De tijd zal het leren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten