maandag 20 mei 2013

Voor mijn nog ongeboren kleinkind

Lieve kleine uk,

Ik weet nog maar net van jou bestaan.
Het is bijzonder om weer oma te worden, maar toch zijn er ook zorgen.
Je zit nu nog veilig in jou mama's buik, want je moet nog heel lang groeien.
Ondanks alles heb ik je nu al in mijn hart gesloten.
Ik ga van jou net zoveel houden als van je grote zus Cynthia.
Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik stuur je duizend mooie wensen.
En weet, dat al zie je me niet altijd, ik er toch voor je zal zijn.
Je mag alles met me delen, de mooie maar ook de nare dingen.
Ik neem je in gedachten aan mijn hand, en leidt je het leven door.
Heb je verdriet, dan zal ik je troosten.
Ben je blij dan lach ik mee met jou.
De wereld is soms hard, maar heeft ook vele mooie dingen.
Leer ervan en wordt er sterker door lief kleintje.
Mijn wens voor jou is dat je samen met je grote zus hand in hand gelukkig door het leven zult huppelen.

Heel veel liefs van je beppe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten