woensdag 30 januari 2013

Wat er zoal gaande is de laatste tijd

De ontwikkelingen blijven maar doorgaan hier.
De ene keer positief, de andere keer weer wat minder, maar we blijven gewoon doorhobbelen.
Gisteren heb ik weer een megagrote stap gemaakt.
Ik heb de mevrouw van het schoonmaakgebeuren mijn huis laten zien.
En daardoor besefte ik maar weer dat ik dingen in m'n hoofd soms veel groter maak dan dat ze zijn.
Want waar ik maar steeds dacht dat het een vreselijke puinhoop was om weer op te lossen, zei zij me dat het bestwel meeviel, en dat we dit wel makkelijk kunnen klaren.
En daar heb ik me jarenlang zo vreselijk druk om gemaakt, ppffftt...
Verder heb ik nog steeds begeleiding van de dierenbescherming.
Ik ben er blij mee dat dit er is, omdat ik nu zeker weet dat alles goed blijft gaan.
Ook Eelke maakt nu stukje bij beetje stapjes vooruit, en ik ben echt supertrots op hem!
Ik weet zeker dat het uiteindelijk met hem ook helemaal goed zal komen.
Verder ben ik nu 3 dagdelen op de boerderij, en dat gaat langzaamaan nog uitgebreid worden.
Ik merk dat ik nu echt weer een ritme in m'n dagen krijg, en dat vind ik erg prettig.
We zijn er nog lang niet, en er zal altijd wel iets blijven wat even niet lekker loopt, maar we hebben nu al zoveel dingen aangepakt, en dat geeft gewoon heel veel kracht om te blijven doorzetten.
Ik hoop dat de financiƫle ellende nu ook eens wat beter gaat worden, want dat is nog steeds waardeloos.
Tsja, en verder hoop ik dat dit een beter jaar gaat worden dan het afgelopen jaar, en dat er af en toe nog eens een mooie droom uit mag komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten