dinsdag 29 januari 2013

Heeft het nog zin?

Over het algemeen lukt het me bestwel om positief te blijven als er problemen zijn.
Maar de laatste tijd vraag ik me echt wel eens af of het nog zin heeft allemaal.
Alles in het leven kost geld.
En nu ben ik niet iemand die maar van alles wil, maar als de geldellende steeds groter wordt, wordt ook je wereldje steeds kleiner.
En vandaag is de klap op de vuurpijl gekomen waardoor ik het echt niet meer leuk vind.
Ik heb nog even geen zin om verder in te gaan op het hoe en wat, maar er zal wel een wonder moeten gebeuren om dit ook nog op te lossen.
Ik ben op dit moment even helemaal klaar met dat ellendige leven van mij.
Hoe kun je nog positief blijven als er steeds minder dingen zijn waar je nog een beetje blij van wordt?
Maar goed, moet maar weer afwachten hoe het allemaal weer verder zal gaan.
Tis maar goed dat ik mijn verhaal hier nog kwijt kan, want alles maar opkroppen is ook niet gezond.
En ik weet wel dat niemand er iets aan kan veranderen, maar ik ben het wel weer even kwijt.
Als ik dat niet zou kunnen was ik allang doorgedraaid denk ik.
Tsja...tis wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten