woensdag 27 maart 2013

De toekomst

Nu ik weer een hoofdstuk heb afgesloten in mijn leven, wordt het weer tijd om vooruit te kijken/denken.
Er is weer ruimte in mijn hoofd, dus dat betekend ruimte voor nieuwe plannen.
Wat wil ik met mijn leven, wat voor doelen wil ik mezelf stellen?
Ik heb een hoop creatief talent, en ook op andere vlakken heb ik een hoop in mijn mars.
En al dat moois wil ik natuurlijk graag ten volle benutten.
Ik wil niet alleen zelf er plezier aan beleven, maar ik wil er ook anderen blij mee maken.
Een doel wat ik allang heb, en ook al vaker heb benoemd is, dat ik iets wil gaan opzetten omtrent het overlijden, en uitvaart van baby's en kinderen.
Iets dat er nog niet is, maar waar ouders veel aan kunnen hebben.
Op dit moment staat dat nog niet in de steigers, maar ik hoop dat ik het ook kan verwezelijken.
Vanmorgen in een gesprek met iemand zag ik ineens heel helder hoe ik tot bepaalde doelen kan komen.
Mijn leven is net een achtbaan, met een hoop ups en downs.
En dan bedoel ik dat in dit geval positief als in ontwikkelen zeg maar.
Op mijn pad komen verschillende dingen waar ik in meer of mindere mate van kan leren.
En door al die dingen te leren kom ik uiteindelijk tot een bepaald doel, iets wat ik graag wil gaan doen, en waar ik ook echt mee aan de slag kan.
En of dat nu bovenstaand doel is, of iets geheel anders, dat kan ik nu nog niet zeggen natuurlijk.
Maar de tijd zal het me leren...
Intussen probeer ik zoveel mogelijk uit het leven te halen, omdat dat natuurlijk ook mijn kansen vergroot.
Dus, ik ga me richten op de toekomst en er gewoon iets moois van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten