donderdag 7 maart 2013

Bijna thuis!

Nee, ik ben niet op reis, en ook niet op vakantie, zelfs niet op visite.
Ik zit gewoon in m'n eigen huis, achter m'n eigen pc.
Maar dit huis heeft jarenlang niet als "thuis" gevoeld, vandaar deze titel.
Nu mijn huis stukje bij beetje weer op orde komt gaat het eindelijk steeds weer als een thuis voelen.
Een huis waar je je op je gemak voelt, en straks eindelijk zonder schaamte weer mensen kunt uitnodigen.
Nu ik zover ben kan ik me niet eens meer goed voorstellen waarom ik niet eerder aan de bel heb getrokken.
Maar ja, dat zie je altijd achteraf pas denk ik.
Het is in elk geval nooit te laat om hulp te vragen, en het gaat nu alleen maar beter worden.
Er zijn nu 2 slaapkamers helemaal klaar, en de keuken is ook weer helemaal aangepakt.
Er moet uiteraard nog een hoop gebeuren, maar elk vertrek is een stap vooruit.
Ik heb nu eindelijk een hobbykamer!
Dat is iets wat ik al jaren heel erg graag wil.
Ik ben zo ontzettend blij en dankbaar met alle mooie positieve dingen die er nu gebeuren, ik krijg eindelijk weer echt lucht.
Mijn huis, altijd mijn grootste obstakel, zelfs dat ligt straks achter me.
Ik heb het idee dat nu ik dit heb aangepakt, ik alle obstakels die nog zullen komen in mijn leven ook wel aan zal kunnen.
Hoe mooi is dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten