zondag 23 december 2012

Nieuw jaar nieuw begin

Het jaar 2012 is bijna afgelopen, en het jaar 2013 ligt zo'n beetje op de drempel.
De laatste maanden van dit jaar zijn bestwel hectisch en heftig geweest.
Maar dit alles was wel nodig om weer vooruit te komen in m'n leven.
Ik hoop dat al die stappen die ik de laatste tijd heb gemaakt ervoor zorgen dat ik in het komende jaar eindelijk eens wat rust in mijn leven krijg.
Want daar ben ik nu echt wel aan toe.
Alle toestanden in mijn leven hebben nu wel weer even lang genoeg geduurd dacht ik zo.
Het was moeilijk, het was zwaar, het heeft me heel veel tranen gekost.
Maar ik ben megatrots op mezelf, want ik heb niet opgegeven!
De grootste stappen waren het in laten slapen van Gizmo, afstand doen van een aantal huisdieren, en over de schaamte wbt de toestand van mijn huis heen stappen.
Ook ben ik erachter gekomen hoeveel lieve mensen ik eigenlijk om me heen heb.
Het jaar 2012 heeft me een hele hoop kracht gegeven, en me weer inzichten gegeven waar ik veel aan heb.
Ik stap het jaar 2013 vol goede moed en trots binnen, en hoop dat er ook dit jaar weer mooie en leerzame dingen op mijn pad komen.
Ook al zal het niet altijd van een leien dakje gaan, ik blijf doorgaan en alleen maar vooruit kijken.
Het leven heeft nog zoveel moois, en daar wil ik nog heel lang van genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten