maandag 17 december 2012

Echte vrienden

Ik merk dat doordat ik zo open over mezelf vertel ik ook veel beter het verschil zie in wie mijn echte vrienden zijn en wie niet.
Om een voorbeeld te noemen waardoor ik het verschil meteen zag: Gisteren schreef ik op Facebook dat ik gezellig de hort op was geweest met mijn vriendinnetje L.
Daar reageerde iemand op door te zeggen dat ik beter wat aan mijn huis kon doen ipv de hort op te gaan.
En ik moest mijn dieren ook maar wegdoen, en geen nieuwe meer nemen.
Ik wist even niet wat mij overkwam toen ik dat las, want ik had dat van die persoon helemaal niet verwacht.
Die reactie raakte me echt keihard, maar wat er daarna gebeurde voelde echt als een warme deken.
Een aantal mensen uit mijn vriendenlijst reageerden meteen op die persoon, en het deed me supergoed wat ze allemaal zeiden.
Ik waardeerde mijn vrienden sowieso al wel heel erg, maar nu nog veel meer.
Want ik weet nu zeker dat echte vrienden er altijd voor je zijn.
Het gaf me op dat moment echt de kracht die ik nodig had, want de opmerking van de persoon deed me toch wel heel erg zeer.
Dus bij deze, lieve vrienden (en ook de familieleden in mijn Facebook) ik hou van jullie!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten