maandag 15 april 2013

Tis allemaal bestwel veel

Wat er het laatste jaar in mijn leven is gebeurd, en nog steeds gebeurd, maar het is nog steeds vooruitgang.
Maar heel af en toe heb ik wel eens behoefte aan een time out, want het kost toch ook wel een hoop stress.
Vandaag heb ik 2 heren van de woningbouw op bezoek gehad. 
Die hebben m'n hele huis bekeken, en ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen.
Gelukkig waren ze erg begripvol, en zagen ook wel dat ik keihard m'n best doe, en dat de situatie niet weer zo zal worden.
Het is fijn dat er toch nog instantie's zijn die niet meteen hun oordeel klaar hebben, en die bereid zijn om je zoveel mogelijk te helpen.
Dat wetende geeft mij ook wel de kracht om door te gaan gelukkig.
Gisteren ben ik een dagje bij m'n vriendinnetje geweest, daar voel ik me altijd heel erg welkom.
En dat was dus weer een prettig stukje ontspanning voor mij.
Gewoon even niet bezig zijn met alle drukte in mijn leven.
Heel soms overvalt me de gedachte dat ik eigenlijk zo langzamerhand helemaal niets meer alleen kan.
Maar aan de andere kant denk ik dan dat hulp vragen het allermoeilijkste is wat er is.
En als je dat kunt, kun je alles!
En hoe meer ik nu aanpak hoe sneller de rust in mijn leven ook terug zal keren, en daar doe ik het voor.
Ik heb nu al een heerlijke plek waar ik lekker ontspannen aan mijn hobby's kan werken, en dat was al 1 van de doelen die gelukt is.
Dus, de rest gaat ook wel lukken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten