zondag 15 juli 2012

Uitvaart enzo...

Ik heb al heel lang een doel in m'n hoofd van wat ik graag wil doen in m'n leven.
Als mensen mij vragen wat dat doel dan is, kijken ze me vaak erg raar aan alsof ik wel iets heel idioots zeg.
Ik wil nl iets gaan opzetten rondom het verlies van een kind, iets dat er nog niet is.
En ja, ik denk dat jullie lezers nu ook heel raar opkijken, maar dit is iets wat ik echt al heel lang wil gaan doen.
Waarom zoiets zwaars zul je je afvragen...
Tsja, ik weet het niet, ik heb gewoon heel sterk het gevoel dat ik hier wel geschikt voor ben.
Ik wil gewoon echt iets betekenen in mijn leven, ik heb lang genoeg tijd verspild met niets doen.
Ik weet niet of het me gaat lukken, maar als ik het niet probeer lukt het zéker niet.
En dromen zijn er toch zeker om na te jagen?
Dus, dat is wat ik ga doen.
Ik ga me eerst eens oriënteren op het internet, en dan ga ik kijken hoe ik verder moet.
Enne... tips zijn altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten