dinsdag 3 juli 2012

Ik heb steeds minder zin

Om over persoonlijke dingen te schrijven.
Ik weet niet wat het is, maar ik denk soms dat mensen mij maar een zeikerd vinden.
Maar het zou ook best kunnen dat ik mezelf dat in m'n hoofd haal hoor.
Ik wil gewoon niet dat mensen van mij denken dat ik altijd alleen maar negatief ben.
Maar het is nu eenmaal zo dat ik veel op mezelf ben, en dan m'n verhaal vaak niet kwijt kan.
Dan pen ik het hier maar weer neer, maar dat is ook niet altijd slim denk ik.
Soms lijkt het wel alsof de wereld geen zin en/of tijd meer heeft om echt naar anderen te luisteren.
En ja, ik begrijp ook wel dat het ook niet leuk is als iemand bijna alleen maar negatieve dingen te melden heeft.
Tsja...ik weet gewoon even niet zo goed wat ik ermee aan moet eigenlijk.
We zien wel hoe het allemaal loopt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten