dinsdag 31 januari 2012

Is er dan écht niets

Op het gebied van hulpverlening wat Eelke kan helpen?
Ik snap dat werkelijk niet hoor, dat als je volwassen bent en je zelf niet wilt er niets meer gedaan kan worden.
Dat zou dus inhouden dat ook ik nog weet ik hoe lang met de problemen zit.
Want ik ga er niet van uit dat Eelke op korte termijn het huis verlaat.
En begrijp me goed, ik ga voor mijn kids door het vuur, maar ik word hier zo moedeloos van.
Ik heb de laatste tijd heel erg het gevoel dat er totaal geen vooruitgang meer zit in ons leven.
En misschien vind Eelke het allemaal wel prima zo, maar ik in elk geval niet!
En als niemand mij kan helpen zal ik het zelf moeten doen.
Ik ga morgen eerst maar eens een mail sturen naar Eelke's voormalig gezinsvoogd.
Misschien heeft zij nog een tip voor mij.
Want ik wil dit gewoon echt niet langer meer.
Straks ben ik op m'n 80ste nog aan het modderen met al die ellende hier.
Ik wil rust in m'n leven, en wel heel snel!
Ik zal de wereld eens laten zien waar ik toe in staat ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten