dinsdag 31 januari 2012

Bijna 21 en dan nog puberen?

Eelke word in mei alweer 21.
Maar het lijkt alsof hij nu pas begint te puberen.
Hij daagt me echt een beetje uit zeg maar.
Als ik hem vraag iets voor me te doen, of juist niet te doen doet hij het tegenovergestelde.
En als ik er wat van zeg lacht hij me gewoon uit.
Zijn zus Angela was ook pas erg laat in de pubertijd, zij was 18.
Maar bijna 21, is dat niet een beetje erg laat?
Hij heeft in elk geval naar mijn idee nog nooit echt gepuberd.
Dus, dan zal het toch op een of andere manier misschien toch nog wel een beetje naar buiten komen ofzo.
Ik weet dat verder ook niet hoor.
Misschien ziet hij ook wel gewoon beter in zijn vel, dat hij zich daarom zo gedraagt.
Maar even afwachten hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Als het niet erger word dan dit valt er nog wel mee te leven gelukkig.
Zolang hij maar niet zo'n moeilijke puber word als z'n broer Alex.
Want dan krijg ik nog heel wat voor m'n kiezen.
Maar ik denk dat dat wel mee zal vallen, want Eelke heeft een heel ander karakter dan z'n broer.
Ik maak me er maar niet te druk om in elk geval.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten