dinsdag 22 oktober 2013

Ik vind het soms zo wonderlijk

Ik denk altijd veel na over van alles en nog wat in mijn  leven.
En ik bedacht me ineens dat ik het soms zo wonderlijk vind dat ik ondanks dat ik voortdurend tegenslag in mijn  leven heb toch zo met volle teugen kan genieten van elk dingetje wat wel goed gaat.
Mijn moeder heeft me heel vaak gevraagd hoe het kan dat ik nog steeds niet doorgedraaid ben.
En eigenlijk weet ik dat zelf ook niet goed.
Ik weet wel dat ik mezelf de laatste jaren behoorlijk ontwikkeld heb, en veel wijze lessen heb geleerd.
En daardoor zie ik nu ook elke tegenslag als een levenles waarvan je weer iets kunt leren.
Ik denk ook dat als je op dat punt bent je ook steeds makkelijker kunt omgaan met de tegenslagen die op je pad komen.
En dat geeft je weer kracht om door te gaan en te genieten!
Want het leven heeft nog zoveel moois in petto.
Het zo toch jammer zijn als je al die mooie dingen niet met beide handen aangrijpt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten